storytelling 2.0 en verder
maandag, 22 augustus 2011 18:04

Het vertellen van verhalen is natuurlijk zo oud als de mensheid, maar pas een jaar of 15 geleden begonnen aan een opmars in het organisatieleven. Inmiddels wordt het als 'techniek' (sic!)  toegepast op veel fronten. Zie ook http://www.corpstory.com/  En de methodiek ontwikkelt zich steeds verder. Niet zozeer in het ‘vangen’ van verhalen, maar meer in wat je er vervolgens mee doet. De klassieke corporate route is die van het zoeken naar een grootste gemene deler in alle verhalen. Kenners zien daarin verandering komen. Raymond Godding is er zo een. Luister naar zijn verhaal. Over storytelling 2.0 en verder. En over narrative codesign. Kun je allemaal ook direct toepassen op marketing.

 Raymond Godding:

www.godding-co.nl 

Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.

 

 

Voeg je reactie toe

Je naam:
Onderwerp:
Reactie: